POZOR DOVOLENÁ: od 8. do 12.prosince máme dovolenou. Vaše objednávky budeme odesílat od 13.prosince

Doprava a platba

Doručení do Štědrého dne

Děláme maximum pro to, abychom balíčky odesílali do 24 hodin od vzniku a úhradě vaší objednávky. Bohužel v předvánoční době občas nestíháme a odeslání zásilky se může zdržet až o 3 pracovní dny.

Pro doručení do Vánoc se Zásilkovnou - proveď objednávku (a úhradu) nejpozději 19.prosince

Pro doručení do Vánoc s Českou poštou - proveď objednávku (a úhradu) nejpozději 20.prosince

 

 

Možnosti dopravy:

 

Zásilkovna – 69 Kč

  • Osobní převzetí na pobočkách Zásilkovny v době, která bude vyhovovat vám. Seznam výdejních míst s jejich detaily naleznete i zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky
  • Jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí, dostanete e-mail a SMS zprávu s heslem, kterým je třeba se prokázat pro vyzvednutí balíčku
  • Balíček na vás bude čekat 7 kalendářních dní od první výzvy k vyzvednutí. Tuto lhůtu lze prodloužit až na 21 dní. (tato služba může být v předvánočním období pozastavena)
  • Pokud se nechcete omezovat časem výdejny, zvolte k uložení Z-BOXy, které jsou dostupné 24/7
  • Platba na dobírku není možná
  • Zboží je standardně doručeno během 2-3 pracovních dní po zaplacení objednávky

 

Zásilkovna – doručení na adresu od 95 Kč

  • Doprava s doručením na vaši adresu
  • Ve většině případů doručeno následující den od předání balíku Zásilkovně
  • O čase doručování vás bude informovat přímo Zásilkovna, a to prostřednictvím SMS a e-mailu. V den doručování obdržíte 6místné heslo k vydání zásilky, které nahlásíte řidiči
  • 2x pokus o telefonický kontakt, povinné zazvonění
  • V případě nezastižení je balík uložen na výdejním místě Zásilkovny
  • Platba na dobírku není možná
  • Zboží je standardně doručeno během 2-3 pracovních dní po zaplacení objednávky

 

Česká pošta – doručení na adresu od 105 Kč

  • Doprava s doručením na vaši adresu
  • Po předání zásilky České poště vám přijde SMS a e-mail s předpokládaným termínem doručení
  • V den doručení zásilky vás Česká pošta kontaktuje prostřednictvím SMS či e-mailu. Pokud vás kurýr nezastihne doma, bude na vás zásilka čekat na nejbližší poště. Doba uložení je od 7 dní s možností prodloužení až na 15 dní. Termín doručení si můžete změnit přímo na webových stránkách České pošty
  • Při neúspěšném doručení Česká pošta zásilku uloží na nejbližší poště, kde je možné ji v nejbližších 7 dnech vyzvednout
  • Platba na dobírku není možná
  • Zboží je standardně doručeno během 2-3 pracovních dní po zaplacení objednávky

 

 Česká pošta – EMS (expresní dodání) od 180 Kč

  • Garantované dodání následující pracovní den nejpozději do 14 hodin
  • Doručení je možné i v sobotu
  • Bezpečné doručení zásilek – většinu balíků může adresát převzít od doručovatele bezkontaktně, díky kódu z SMS nebo e-mailu. Zásilku na kód může snadno převzít i pověřená třetí osoba.
  • Platba na dobírku není možná
  • Adresát je informován o termínu doručování již v den podání prostřednictvím SMS nebo e-mailu
  • Pokud vás kurýr nezastihne doma, bude na vás zásilka čekat na nejbližší poště. Doba uložení je od 7 dní s možností prodloužení až na 15 dní. Termín doručení si můžete změnit přímo na webových stránkách České pošty. Pro jeho vyzvednutí stačí adresátovi kód z SMS nebo e-mailu o uložení. Balík za něj může převzít i blízká osoba, která zná kód

 

Zásilkovna – doručení na Slovensko od 99 Kč

  • Osobní převzetí na pobočkách Zásilkovny v době, která bude vyhovovat vám. Seznam výdejních míst s jejich detaily naleznete i zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky
  • Jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí, dostanete e-mail a SMS zprávu s heslem, kterým je třeba se prokázat pro vyzvednutí balíčku
  • Balíček na vás bude čekat 7 kalendářních dní od první výzvy k vyzvednutí. Tuto lhůtu lze prodloužit až na 21 dní. (tato služba může být v předvánočním období pozastavena)
  • Úložní doba u Z-BOXů je omezená
  • Platba na dobírku není možná
  • Zboží je standardně doručeno během 2-3 pracovních dní po zaplacení objednávky

 

 

Možnosti platby:

 

Platba převodem

Platbu provedete převodem celkové částky z vašeho bankovního účtu na náš bankovní účet. Při zadávání platby je nutné vyplnit políčko "variabilní symbol", kam doplníte číslo vaší objednávky - abychom mohli vaši platbu spárovat s vaší objednávkou.

Veškeré platební instrukce naleznete v emailu, který vám přijde po dokončení objednávky.

Pokud využíváte bankovnictví ve svém mobilu, stačí, když vaším mobilem načtete QR kód, který vám dorazil v emailu a veškeré platební údaje se automaticky vyplní ve vašem bankovnictví - vy už jen potvrdíte platbu a je hotovo. 

Ve většině případů k nám vaše platba dorazí ten samý den. Objednávku odesíláme až po přijetí platby.

 

Platba kartou

Pro platbu kartou využíváme platební bránu Pays. Tuto možnost vyberte v nákupním procesu a dále se řiďte pokyny na obrazovce pro dokončení platby.

 

 

 

Tento dokument byl aktualizován dne 17.6.2022