Reklamace a vrácení zboží

 

Vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dní

Nepoškozené a nepoužité zboží můžeš vrátit do 14-ti dnů od převzetí zboží. Napiš na náš email creativky@gmail.com  informaci o tvém odstoupení od smlouvy. Do předmětu emailu napiš "vrácení" a číslo tvé objednávky, nebo nám informaci o odstoupení napiš jednoduše jako odpověď na email potvrzující tvou objednávku.

 

UPOZORNĚNÍ: Z důvodu dlouhotrvajícího zneužití naší značky (našich obchodních a kontaktních údajů) několika podvodnými eshopy jako např. Ploaqie + dalšími eshopy, se kterými nemáme nic společného, tvé zboží k vrácení nebude přijato bez tvého předchozího emailu. Tohle opatření jsme byli nuceni udělat z toho důvodu, že poškození lidé, kteří nakoupili na podvodných eshopech (na kterých jsou bohužel neprávem zveřejněny naše kontaktní údaje) se obracejí s reklamací přímo na nás a automaticky na naši adresu zasílají reklamované zboží nazpět. Díky této situaci nejsme schopni rozlišit, zda zásilka, která k nám přichází, je skutečně od našich zákazníků, nebo od zákazníků, kteří nakoupili na podvodných eshopech. Proto veškeré neohlášené zásilky nepřebíráme.

Prosím, informuj nás tedy o odstoupení od smlouvy předem! Následně ti pošleme instrukce, jak dále postupovat.

  

Zboží budeš vracet na zlínské depo Zásilkovny, nebo zasláním na adresu:

Creativky / Martina Zástěrová,

Dřevnická 549,

76001  Zlín

email: creativky@gmail.com

 

Budeme moc vděční, pokud nám v emailu poskytneš zpětnou vazbu a napíšeš i důvod, proč zboží vracíš.

Moc si všech vašich názorů ceníme :-)

 

 

Reklamace zboží

Má zboží vadu a přeješ si reklamovat? Něco se ti nezdá a nevíš, zda máš právo na reklamaci? V tom případě nám o tom napiš email na adresu creativky@gmail.com a do předmětu emailu napiš "reklamace" a číslo tvé objednávky. Popiš, proč zboží reklamuješ a my se ozveme nazpět.

 

 

PS: Zboží vždy pečlivě zabal tak, aby nemohlo být během přepravy poškozeno!